Thursday, December 9, 2010

In sfarsit CAFEA




M-am dezmeticit undeva pe parcursul zilei de duminica cu o febra si niste frisoane ce n-am mai avut de ceva ani, respectiv vreo 6. Zic, eh, poate reusesc s-o fentez de data asta cu o baie fierbinte, un ceai cald cu lamaie si -o aspirina.... In prima faza, am si reusit dar doar pentru un interval relativ scurt, respectiv vreo 2 ore. Au urmat cateva zile de cosmar... Febra, dureri de cap, frisoane, dureri de ureche, de gat, gat imflamat si toate cele aferente... Doar gandul ca trebuia sa-mi iau pastilele ma ingrozea. Orice inghititura a fost ca un pumn de aschii fine indesate pe gatlejul meu... Wow... 3 zile fara cafea... I-am dus dorul! Cam atat pot spune.

Mereu imi aduceam aminte de acei acum 6 ani cand am fugit impreuna cu Raluca, la Piatra Neamt, sa ne petrecem Craciunul cu niste oarecum necunoscuti, doar de dragul aventurii. Si a fost o aventura pe care ma indoiesc ca vreuna din noi s-o uite prea repede... Mai ales ce-a urmat. Un Revelion, in 2 (eu si Raluca), eu bolnavul pe patul de moarte, Raluca asistenta mea personala... Doar bunica, saraca de ea, a mai rezistat atat de eroic langa mine, in astfel de momente... Slava cerului ca exista prieteni si DISNEY!!!!



Iata ca deja e joi, si spre marea mea bucurie, ma simt mult mai bine. Ma voi duce sa joc darts, cu toate ca poate inca n-ar trebui sa ies din casa, cu otita mea cu tot, dar daca mai stau o zi incuiata aici.... innebunesc de tot!

No comments:

Post a Comment